Titel: Vanaf nu, altijd (Sullivan-serie, 2)
Auteur: Bella Andre
256 p.

“Marcus, de oudste Sullivan-zoon, heeft altijd alle verantwoordelijkheden op zich genomen. Maar als zijn perfect uitgestippelde toekomst niets meer dan een leugen blijkt te zijn, gooit hij voor één nacht alle remmen los. Nicola Harding is voor de wereld beter bekend als Nico, zangeres van sensuele popliedjes. Nadat haar grote liefde haar in de steek heeft gelaten, heeft ze gezworen nooit meer iemand zo dichtbij te laten komen... en zeker niet die woest aantrekkelijke man uit de nachtclub. Marcus en Nicola besluiten één nacht met elkaar door te brengen, maar ze hadden niet gerekend op de onverwachte en zinderende aantrekkingskracht die hen dieper verbindt dan ze ooit voor mogelijk hadden gehouden.”

Wanneer Marcus Sullivan ongewild met zijn neus op een feit wordt gedrukt dat hij al twee jaar lang tracht te ontkennen is het genoeg geweest voor hem. Verantwoordelijk zijn en telkens eerst anderen priotriteit stellen voor zijn eigen wensen heeft hem tot nu toe niets opgeleverd. Daarom besluit hij het dit keer anders aan te pakken. Deze avond is voor hem, geen verantwoordelijkheden, enkel plezier.

Nicola is het beu. Niemand kent haar, terwijl ze toch dagelijks op het nieuws en in de krantenkoppen verschijnt. De paparazzi hebben haar een imago aangemeten dat totaal niet klopt met de werkelijkheid, maar wel door iedereen voor waarheid voor gezien. Iedereen kent 'Nico', de knappe zangeres als een wild feestbeest, terwijl ze de avond alweer in haar eentje moet doorbrengen in een gigantische hotelkamer. Plots heeft ze er genoeg van. Als de paparazzi hun inkt willen verspelen aan een verzonnen imago, dan kan ze er evengoed voor zorgen dat er tenminste enige hoeveelheid waarheid in hun verhaal zit.

Zowel Marcus als Nicola komen na hun plotse besluit in dezelfde nachtclub uit én besluiten één nacht met elkaar door te brengen om te ontsnappen aan hun dagelijkse leven en zorgen. Hun plan pakt echter helemaal anders uit.

De Sullivan broers lijken wel perfect. Ze hebben stuk voor stuk een indrukwekkende job, zijn getalenteerd én bovendien ook nog eens zo knap dat ze zonder probleem voor model kunnen doorgaan. Toch slaagt Bella Andre er in om haar personages zo uit te werken dat ze geloofwaardig overkomen én nog belangrijker dat je als lezer met hen meeleeft.

'Vanaf nu, altijd' boek loopt meteen verder daar waar 'Op het eerste gezicht' tot een einde kwam. Waar het eerste boek uit deze reeks leuk & ontspannend was maar niet echt opviel tussen de andere boeken in dit genre, beviel het verhaal van Marcus & Nicola me veel meer. Dit kwam ongetwijfeld deels door de personages, maar vooral door het verhaal dat dit keer realistischer verloopt. Ik had een beetje schrik dat ook dit keer alles plots heel snel zou gaan, maar ontdekte al snel dat dit gelukkig niet het geval is. Het zindert wel tussen beide karakters van bij de eerste ontmoeting, maar in 'Vanaf nu, altijd' ontwikkelt het verhaal zich op een realistische manier.

Dit tweede deel uit de Sullivan-serie is luchtig, grappig én romantisch. Bella Andre en haar Sullivans lezen niet enkel ontzettend vlot ze hebben ook een verslavend effect. Ik kijk er nu al naar uit om de verhalen van de overige broers te lezen.